|
Prohlížečová hra s umělou inteligencí
Moravec, Michal ; Volf, Tomáš (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací webové hry, kterou může hrát více hráčů přes síť internet. Stěžejním prvkem hry je budování ekonomiky, hráči však spolu mohou i spolupracovat (obchodování) a hrát proti sobě (souboje). Pro perzistentní úložiště postupu je použita NoSQL databáze, kde v práci je popsán její návrh a implementace. Mimo reálných hráčů se ve hře vyskytují agenti/boti, kteří hru hrají automatizovaně pomocí stavových automatů vygenerovaných genetickými algoritmy. V práci je popsán princip návrhu a fungování jak genetických algoritmů, tak samotných stavových automatů.
|
|
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní. Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
|
|
3D hra webGL s fyzikou
Maixner, David ; Starka, Tomáš (oponent) ; Horváth, Zsolt (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce diskutuje možnosti vytváření her pro webové prohlížeče. Zaměřuje se především na tvorbu 3D webové grafiky pomocí WebGL. Vybírá frameworky pro zjednodušení práce s WebGL a fyzikou. Dále se zabývá návrhem a implementací 3D webové hry s fyzikou s využitím vybraných frameworků. Nakonec se zabývá testováním aplikace.
|
|
Prohlížečová hra s umělou inteligencí
Moravec, Michal ; Volf, Tomáš (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací webové hry, kterou může hrát více hráčů přes síť internet. Stěžejním prvkem hry je budování ekonomiky, hráči však spolu mohou i spolupracovat (obchodování) a hrát proti sobě (souboje). Pro perzistentní úložiště postupu je použita NoSQL databáze, kde v práci je popsán její návrh a implementace. Mimo reálných hráčů se ve hře vyskytují agenti/boti, kteří hru hrají automatizovaně pomocí stavových automatů vygenerovaných genetickými algoritmy. V práci je popsán princip návrhu a fungování jak genetických algoritmů, tak samotných stavových automatů.
|
|
Přeformuluj! - Webová hra, kde lidé soutěží ve schopnosti přeformulovat větu
Hájková, Aneta ; Bojar, Ondřej (vedoucí práce) ; Vidová Hladká, Barbora (oponent)
Parafráze vět jsou jeden z typů lingvistických dat, která je obtížné strojově vytvářet či extrahovat. Mají přitom využití, která vyžadují velké množství parafrází na jednu větu. Cílem této bakalářské práce je navrhnout a vytvořit nástroj pro sběr větných parafrází, který překoná oba tyto problémy. Jedná se o webovou hru, kde potřebná data pro nás vytváří její hráči. Na této hře ilustrujeme specifické problémy sběru větných parafrází, a porovnáme je s jinými přístupy. Rozebereme také obecnější překážky vyvstávající při využívání práce velké skupiny neplacených dobrovolníků. Nakonec představíme možné uplatnění větných parafrází na poli počítačové lingvistiky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
|
|
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní. Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
|
|
3D hra webGL s fyzikou
Maixner, David ; Starka, Tomáš (oponent) ; Horváth, Zsolt (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce diskutuje možnosti vytváření her pro webové prohlížeče. Zaměřuje se především na tvorbu 3D webové grafiky pomocí WebGL. Vybírá frameworky pro zjednodušení práce s WebGL a fyzikou. Dále se zabývá návrhem a implementací 3D webové hry s fyzikou s využitím vybraných frameworků. Nakonec se zabývá testováním aplikace.
|
|
Kritické faktory ovlivňující podnikání v segmentu webových her
Feige, Tomáš ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá formulací kritických faktorů úspěchu (CSF) ovlivňujících podnikání v segmentu webových her. Za tímto účelem nejprve vymezuje webové hry oproti ostatním online hrám a následně popisuje hlavní vývojové etapy této části trhu nejprve na světové a následně i na české úrovni. Jako další zdroj informací dále využívá výsledků analýzy aktuálního stavu trhu, která je rozdělena do dvou částí -- hráčské a vývojářské. Díky kombinaci získaných poznatků jsou pak v závěrečné části práce definovány samotné kritické faktory úspěchu včetně jejich základní charakteristiky a vlivu na celé podnikání v segmentu webových her -- to vše se zvláštním důrazem na rozdíly v přístupech českých a zahraničních vývojářů.
|