Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Prohlížečová hra s umělou inteligencí
Moravec, Michal ; Volf, Tomáš (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací webové hry, kterou může hrát více hráčů přes síť internet. Stěžejním prvkem hry je budování ekonomiky, hráči však spolu mohou i spolupracovat (obchodování) a hrát proti sobě (souboje). Pro perzistentní úložiště postupu je použita NoSQL databáze, kde v práci je popsán její návrh a implementace. Mimo reálných hráčů se ve hře vyskytují agenti/boti, kteří hru hrají automatizovaně pomocí stavových automatů vygenerovaných genetickými algoritmy. V práci je popsán princip návrhu a fungování jak genetických algoritmů, tak samotných stavových automatů.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
3D hra webGL s fyzikou
Maixner, David ; Starka, Tomáš (oponent) ; Horváth, Zsolt (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce diskutuje možnosti vytváření her pro webové prohlížeče. Zaměřuje se především na tvorbu 3D webové grafiky pomocí WebGL. Vybírá frameworky pro zjednodušení práce s WebGL a fyzikou. Dále se zabývá návrhem a implementací 3D webové hry s fyzikou s využitím vybraných frameworků. Nakonec se zabývá testováním aplikace.
Prohlížečová hra s umělou inteligencí
Moravec, Michal ; Volf, Tomáš (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací webové hry, kterou může hrát více hráčů přes síť internet. Stěžejním prvkem hry je budování ekonomiky, hráči však spolu mohou i spolupracovat (obchodování) a hrát proti sobě (souboje). Pro perzistentní úložiště postupu je použita NoSQL databáze, kde v práci je popsán její návrh a implementace. Mimo reálných hráčů se ve hře vyskytují agenti/boti, kteří hru hrají automatizovaně pomocí stavových automatů vygenerovaných genetickými algoritmy. V práci je popsán princip návrhu a fungování jak genetických algoritmů, tak samotných stavových automatů.
Přeformuluj! - Webová hra, kde lidé soutěží ve schopnosti přeformulovat větu
Hájková, Aneta ; Bojar, Ondřej (vedoucí práce) ; Vidová Hladká, Barbora (oponent)
Parafráze vět jsou jeden z typů lingvistických dat, která je obtížné strojově vytvářet či extrahovat. Mají přitom využití, která vyžadují velké množství parafrází na jednu větu. Cílem této bakalářské práce je navrhnout a vytvořit nástroj pro sběr větných parafrází, který překoná oba tyto problémy. Jedná se o webovou hru, kde potřebná data pro nás vytváří její hráči. Na této hře ilustrujeme specifické problémy sběru větných parafrází, a porovnáme je s jinými přístupy. Rozebereme také obecnější překážky vyvstávající při využívání práce velké skupiny neplacených dobrovolníků. Nakonec představíme možné uplatnění větných parafrází na poli počítačové lingvistiky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
3D hra webGL s fyzikou
Maixner, David ; Starka, Tomáš (oponent) ; Horváth, Zsolt (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce diskutuje možnosti vytváření her pro webové prohlížeče. Zaměřuje se především na tvorbu 3D webové grafiky pomocí WebGL. Vybírá frameworky pro zjednodušení práce s WebGL a fyzikou. Dále se zabývá návrhem a implementací 3D webové hry s fyzikou s využitím vybraných frameworků. Nakonec se zabývá testováním aplikace.
Kritické faktory ovlivňující podnikání v segmentu webových her
Feige, Tomáš ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá formulací kritických faktorů úspěchu (CSF) ovlivňujících podnikání v segmentu webových her. Za tímto účelem nejprve vymezuje webové hry oproti ostatním online hrám a následně popisuje hlavní vývojové etapy této části trhu nejprve na světové a následně i na české úrovni. Jako další zdroj informací dále využívá výsledků analýzy aktuálního stavu trhu, která je rozdělena do dvou částí -- hráčské a vývojářské. Díky kombinaci získaných poznatků jsou pak v závěrečné části práce definovány samotné kritické faktory úspěchu včetně jejich základní charakteristiky a vlivu na celé podnikání v segmentu webových her -- to vše se zvláštním důrazem na rozdíly v přístupech českých a zahraničních vývojářů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.